3 weeks exam uh.da final exam was too suck la dear.nangish kot jawab.act senang je.juz ta bace je.yang bace tu,ta kuar pon.nope fair an!whatevala.yg penting!nina still can enjoy ma life with people around me la dear.act nina ta amik ag pper bio,chemis 2 and +math.nina absent dat day uh.3 days ta dtg skul.org laen yg kawin,nina yg cuti dulu.ahahha.cam nina lak yg kawin.tu la pasal miss pper tu.ahahha.tapi ley amik ag sekali.so,ta risau la sygs.len la if ta dapt amik lik.hehe.....
dat last weekends.nina so bz with ma uncle weeding!he was took me to be pembantu die.so.jadila.dapat ganjaran gak an.ahahhahahaa.make over die nye bilik.ahha.macam2 arr...sampai nina ta de myk mase nak msg ngan kawankawan laa...even.dorang anta msg pon.nina kdg2 je layan.ta pon nina rep lambat sikit coz truly nina btol3 bz dat time.msg ngan eqmal pon kdg2 je.selamat die phm nina cam ane dat time.tenkiu e.^_^.
nina bahagie now even ta penah jumpe ngan die pon.hope dat one day.i can date with him.perhaps soo.........bubye.
Tuesday, November 3, 2009
exam
Posted by niena at 1:28 AM 0 comments
Wednesday, October 21, 2009
menatap matamu
Menunggu kasih tambatan hati
Ingin rasanya selalu berbagi
Bersamanya kala suatu nanti
Andainya kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu
Kuingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Kuingin dirimu turut merasa
Rasa rindu untuk menatap matamu
Menatap matamu
Terangi malam yang semakin gelap
Jika kau sudi menemaniku
Takkanku lepas walau sedetik pun
Posted by niena at 1:55 AM 0 comments
sreaming me last night
act.dis was ma first time gado ngan eqmal.act nope like gado laa..juz...aq je yang wat hal.mase die tghtgh hepy cakap ngan aq.aq teros letak ph uh!ma fault an??tapi an.nasib bek die sangat baek sama nina uh.die 4ive nine la sygs sama die sangat la!muah.
p/s:eqmal.know dat no one can replace u in ma heart.i love u velyvely much muchuk!



Posted by niena at 1:49 AM 0 comments
Monday, October 12, 2009
jamuan hari raya...rumah nana
tgok laa...pic blur loo.sedey......
open house at rumah nana!ma besties sygs.manyak sangat makanan.sedap2 lak tu.adoii!ahaha.tapi kene tahan nafsu makan sikit loo.malu loo depan orang melantak manayk2.wakakka.kidding macik pacik.ahaha..act...nina felt nope so disappointed act but well.huhuhuhu.:((.sad laa sygs..coz...manayk pic2 yang di snap.so blur.huhu.but nana i enjoy kat uamh u la dear.ahah.manyak gelak dari makan.ahaha.btw.tengs cik yah masakkan makanan untuk kami.ahaha.^^.sedap sanat ayam masak pedas tu.wawawawa.i mkn ayam je.ahah.pasnieh.beli kosep kat kedai cik yah laa nak kuruskan alik badan.ahahahahahaahahahahaha.
Posted by niena at 1:59 AM 0 comments
you ma sygs..belongs with me forever dear!
Taylor Swift - You Belong with Me Lyrics
You're on the phone
With your girlfriend
She's upset
She's going off about
Something that you said
She doesn't get your humor
Like I do
I'm in my room
It's a typical tuesday night
I'm listening to the kind of music
She doesn't like
She'll never know your story
Like I do
But she wears short skirts
I wear t-shirts
She's cheer captain
And i'm on the bleachers
Dreaming about the day
When you wake up and find
That what you're looking for
Has been here the whole time
If you could see
That i'm the one
Who understands you
Been here all along
So why can't you
See you belong with me
You belong with me.
Walking the streets
With you and your worn out jeans
I can't help thinking
This is how it ought to be
Laughing on a park bench
Thinking to myself
Hey, isn't this easy?
And you've got a smile
That could light up this whole town
I haven't seen it in awhile
Since she brought you down
You say you're fine
I know you better than that
Hey whatchu doing
With a girl like that
She wears high heels
I wear sneakers
She's cheer captain
I'm on the bleachers
Dreaming about the day
When you wake up and find
That what you're looking for
Has been here the whole time
If you could see
That i'm the one
Who understands you
Been here all along
So why can't you
See you belong with me
Standing by and
Waiting at your backdoor
All this time
How could you not know
Baby
You belong with me
You belong with me.
[Instrumental]
Oh, I remember
You driving to my house
In the middle of the night
I'm the one who makes you laugh
When you know you're about to cry
And I know your favorite songs
And you tell me about your dreams
Think I know where you belong
Think I know it's with me
Can't you see
That i'm the one
Who understands
Been here all along
So why can't you see?
You belong with me.
Have you ever thought
Just maybe
You belong with me?
Posted by niena at 1:54 AM 0 comments
Saturday, October 10, 2009
jamuan form 4.
lirik lagu barisan telor!
inilah barisan telor
yang ikhlas bertelor
siap sedia bertelor
menuju medan telor
andai kata kami semua bertelor
taburlah bunga di atas telor
kami mohon telor semua bertelor
siap sedia bertelor
menuju medan telor
Posted by niena at 10:06 PM 0 comments
wit kawan2.open house.
wit adikku yang gedik!ahaha.nangish.
nana.saya.amy.ekin
soe e 4 those dat im not invited.bukan sengaje loo.coz ta de la wat besar2 sgt.juz 4 ma few frenz and others.mama cook rendang.sedap....soto...bi hun..kek oren..puding caramel..macam2 juadah dihidangkan semalam.yang datang tu compirm la berbalaoi.ahahha.naseb bek semalam makanan manyak abis.ahaha.bagus2.hehe.
korang.ari raye belom tamat ag.selamat ari raye.
Posted by niena at 9:38 PM 0 comments

